Crossdance - Sommertræning udendørs - Opstart d. 6/5-24.
Tid: Mandag kl. 18.00-19.30 (vi holder ferie et par uger i løbet af sommeren, uvist pt. hvornår. Hvis det regner kan du risikere at undervisningen aflyses/evt. flyttes til en anden ugedag).
Sted: Udendørs v. Dronninglund Gymnasium, søndervangsvej 1, 9330 Dronninglund - BEMÆRK at der ikke er adgang til toiletfaciliteter.
Aldersgruppe: + 16 år.

Uanset alder, form, størrelse eller evne. Crossdance™ skaber en opløftende fitnessoplevelse, der varer langt ud over træningen. Crossdance™ kombinerer flere fitnesselementer i en power-packed time baseret på modulerne dance, bodytoning, cardio og balance.
Modulernes rækkefølge er nøje sammensat, så du får den helt optimale træning. Vi danser efter det berømte Crossdance™ "hjul". Træning skal være sjovt, og dét er Crossdance. Jeg benytter både gammelt og nyt musik, så der er lidt for enhver smag, og kommer omkring flere forskellige danse genre, bl.a. Samba, cha cha cha og jive.

Holdet er for dig, der gerne vil have gang i hele kroppen på en sjov og udfordrende måde.

Alle kan deltage. Bemærk at der ikke er adgang til toiltet og omklædningsfaciliteter når vi har udendørstræning.

OBS!
HUSK at medbringe din egen måtte og vand.
Træningen vil forgå udendørs og i tilfælde af regn vil træningen blive aflyst og evt. flyttet til en anden dag  ☀️

Pris: 200kr.

Instruktør: Sisse Coltau-Schellerup

Dronninglund Gymnastikforening | 9330 Dronninglund | Tlf.: 23713274 | CVR-nr: 31797160