Kontingent i Dronninglund Gymnastikforening

Børnehold: 500kr. Betaling sker for hele sæsonen fra september til marts ved online tilmelding.

Voksenhold: 650 kr. for sæsonen fra september til marts - beløbet opkræves ved online tilmelding.

Al tilmelding og betaling forgår online og efter først til mølle.

Rabatordning: Vi tilbyder flere holds rabat og familierabat (dvs. hvis flere fra samme husstand tilmelder sig hold i foreningen). Ønsker du at deltage på flere hold, betales fuldpris for det dyreste hold, og efterfølgende hold er der 25% rabat. Ligeledes gælder det, at hvis man tilmelder søskende, er det kun den ene søskende, der betaler fuldpris (for det dyreste hold), der ydes 25% rabat på øvrige søskende. Vi tilbyder rabatten i en begrænset periode - fra tilmeldingen åbner sidst i juli til tirsdag den 01.10.19. (Husk at læse vores handelsbetingelser ift. fortrydelsesret).

Fremgangsmåde i forhold til rabat på flere hold og søskenderabat: Medlemmet tilmelder sig og betaler alle de hold denne ønsker at deltage på. Derefter fremsendes en mail til foreningens kasserer, Camilla R. Christiansen hvor medlemmet skriver hvilke hold han/hun er tilmeldt (husk navn på medlem/søskende) + sit kontonummer. I vil modtage en mail retur, hvor det bekræftes, at vi har modtaget den. Vi vil herefter returnere det for meget indbetalte beløb efter d. 1/10-19.

Har du ikke mulighed for at tilmelde dig online via hjemmesiden, pga. mastercard, som ikke kan benyttes, kan du lave en bankoverførsel til vores konto nummer:
                                                                  7432-1017340  (husk at påføre navn, på gymnasten)

Husk efterfølgende at sende en mail til: Camilla R. Christiansen (camilla.r.christiansen@gmail.com) med oplysninger om navn, adresse, mail, fødselsdato og hold.

Dronninglund Gymnastikforening | 9330 Dronninglund | Tlf.: 23713274 | CVR-nr: 31797160