Sæsonstart 2020-21 finder sted i uge 36 - glæd dig, der er flere nye hold, instuktører og hjælpere.

Vi glæder til sæsonen 2020-2021 samt hilse på dig i hallen og salen på Dronninglund Gymnasium.

Der er endnu ikke åbnet for ONLINE-tilmelding, og på grund af meget stor tilslutning de sidste par sæsoner, har vi været nødt til at sætte max. antal deltagere på de fleste af vores børnehold, så vil du sikre dig plads, kan det være en god idé at tilmelde dig på forhånd.

Du har stadig mulighed for at prøve holdet to gange og sker det, at du ændre hold eller ikke ønsker at deltage alligevel efter de to første gange,  så er det vigtigt du husker at melde dig ud skriftligt pr. mail til vores kasserer - Camilla R. Christiansen.

Normale regler om fortrydelse af købet er naturligvis gældende! - d.v.s. at du har 14 dages fortrydelsesret, regnet fra første træningsdag på det enkelte hold. (har vi ikke hørt fra dig pr. mail/brev - senest 14 dage efter første træningsdag, så kan vi ikke refundere dit køb) Læs mere under Handelsbetingelserne.

Som forening indhenter vi børneattester på alle vores instruktører over 15 år, som træner børn og unge under 15 år.

Du skal ikke købe sko til dit barn!!! Det mest naturlige og samtidig mest sikre er at lade børnene dyrke gymnastik i bare tæer, og så undgår vi at andre får dem i nakken, når det går stærkt på rullemåtten!

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.
Dronninglund Gymnastikforening | 9330 Dronninglund | Tlf.: 23713274 | CVR-nr: 31797160