Hvis du ved tilmelding til et hold er sat på venteliste, og du siden hen har fået en mail fra os om, at du nu kan tilmelde dig på grund af at andre har frameldt sig holdet, så skal du "logge ind" i ovenstående boks med det brugernavn og den adgangskode du angav ved første forsøg på tilmelding (typisk er dit brugernavn din e-mailadresse eller f.eks. dit mobilnummer).

Når du er logget ind som medlem, vil du - hvis der er flere medlemmer på dit login (hvis du har børn som du betaler for) få præsenteret en liste over disse.
Her skal du så klikke på det medlem, du "tilmelder"/betaler for nu.

Når du gør det får du en profil-side for det valgte medlem.

På denne side kan du klikke på "Hold"-menupunktet i menuen til venstre.

Så får du en oversigt over de hold som du er tilknyttet.
Ud for det/de hold som du står på venteliste til, vil der være en "Tilmeld"-knap, og ved tryk på denne, føres du til online-betaling, med efterfølgende endelig tilmelding.

Dronninglund Gymnastikforening | 9330 Dronninglund | Tlf.: 23713274 | CVR-nr: 31797160